Acollida

mafalda_sam

El Servei d’Acollida Matinal, és un servei que ofereix l’escola i gestionat per l’AMPA per a tots aquells pares i mares que necessitin dur a l’escola els seus fills abans que aquesta obri les seves portes a les 9:00h.

És un acollida, com el seu nom indica, a primera hora del matí (desde les 8:00h del matí) on els nens i nenes poden gaudir d’una estona de lleure on poder jugar, pintar o fins i tot esmorzar (això sí, l’hauran de portar de casa), amb la companyia de la Toñi.

actividades-extraescolares

L’acollida escolar és pels alumnes que cursen Educació Infantil però que tenen algun germà cursant Educació Primària. Poden quedar-se a l’acollida que es realitza al centre en horari, de dilluns a divendres de 12,30 a 12,55h i de 16,30 a 16,55h.

De l’acollida del migdia s’encarreguen els monitors del menjador i de l’acollida de la tarda, una mestra d’E. Infantil més la Tècnica d’educació infantil.