AMPA

L’escola no només la formen els alumnes i el professorat, sinó totes aquelles persones que estan implicades en l’educació i formació dels infants. Les mares i els pares juguen, en aquest sentit, un paper cabdal, i l’Associació ajuda a unir aquestes forces per tal de teixir accions constructives i significatives per a la millora de l’escola, l’educació i la formació dels nostres fills i filles.

Les funcions, com les formes de participació de l’AMPA, són diverses:

• Promoure la participació de les mares i pares a la comunitat educativa.
  • Programar i realitzar activitats pròpies.
  • Fer de nexe entre el centre d’ensenyament i el seu entorn.
  • Realitzar activitats culturals i de formació per a mares i pares.
  • Participar en el Consell Escolar del centre com a representants de les famílies.
  • Donar suport a pares i mares, mestres i alumnes i del Centre en tot allò que contribueixi a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nens i nenes.

En essència, l’AMPA és la millor eina perquè t’impliquis i influeixis positivament en el funcionament de l’escola. Clica aquí per visitar-la

segueix_nos_facebook