Aprenentatge i servei

Aprenentatge i servei és un projecte on un grup d’alumnes de tercer d’ESO de l’institut Enric Borràs exerceixen d’auxiliars de conversa per tal d’ajudar a millorar l’expressió oral dels nostres alumnes de primer i segon. El projecte té entre d’altres objectius millorar la competència comunicativa dels petits. Els espais on es desenvolupa el projecte són l’aula i la ludoteca. A l’aula els alumnes de l’ESO treballen el vocabulari i estructures verbals prèviament. A la ludoteca mitjançant el joc, els alumnes de cicle inicial posen en practica tot allò què estan aprenent. Les activitats van començar el mes de març i es realitzen cada dimecres a la tarda fins a final de curs.