Horaris

Primària:

• Les classes al matí començaran a les 9 hores i acabaran a les 13 hores. A la tarda començaran a les 15 hores i conclouran a les 17 hores.
  • Horari d’exclusiva:
    • De dilluns a dijous de 13 a 14 hores
    • Els tutors tenen 2 hores d’exclusives per atendre a les famílies.

Educació Infantil:

• Les classes al matí començaran a les 9 hores i acabaran a les 12.30 hores. A la tarda començaran a les 15 hores i conclouran a les 16.30 hores.
  • L’ horari d’exclusiva és de dilluns a dijous de12.30 hores a 14 hores dos dies i dos més fins les 13:30h.
    • Els tutors tenen 1 hora d’exclusiva per atendre a les famílies.

Acollida d’Educació Infantil:

• Els alumnes que cursen Educació Infantil però que tenen algun germà cursant Educació Primària, poden quedar-se a l’acollida que es realitza al centre en horari:
    • De dilluns a divendres de 12.30 a 13 hores i de 16.30 a 16.55 hores.

De l’acollida de matí s’encarreguen els monitors de menjador i de l’acollida de la tarda un mestre d’EI més la mestra TEI.

Horari d’adaptació de P-3

• Els primers dies de setembre (3 dies), mig grup vindrà de 9 a 10.30 hores i l’altre mig grup de 11 a 12:30 hores.
  • Durant tot el mes de setembre les professores de reforç i la TEI reforçaran i ajudaran a les tutores de P-3.

Horari d’esbarjo

• L’horari d’esbarjo serà de 11 hores a 11.30 hores pels alumnes d’Educació Infantil i de Primària.

Horaris de direcció i tràmits

horari-d-1