Menjador

L’escola Margarida Xirgu té dos menjadors, un per Educació Infantil i l’altre per als nens/es de Primària.

Els nens/es que utilitzen aquest servei, durant 2 o 3 hores, dinen i fan diferents activitats com ara tallers, jocs dirigits, jocs lliures, veure vídeos etc. Cada grup de nens/es treballa i aprèn sota la supervisió d’una educadora.

Els de P3 tenen habilitat un espai per fer la migdiada, on dormen durant un temps després de dinar.

Un dels objectius que tenim durant aquest espai de temps és educar en la conducta adient en un menjador (seure bé, no cridar,…) i la correcte utilització dels estris (forquilla, ganivet , cullera) així com donar a conèixer tot tipus d’aliments saludables.

Hi ha una relació estreta entre l’escola i el menjador ja que les activitats que es fan a l’hora del menjador estan relacionades amb les activitats treballades al centre (Nadal, Carnestoltes, fi de curs, decoració del vestíbul…)

S’entreguen informes sobre el comportament i els hàbits d’alimentació a cada nen conjuntament amb els informes escolars (2 a Educació Infantil i 3 a Primària).

L’escola té cuina pròpia on, cada dia, hi ha una cuinera i una ajudant que preparen els aliments que es consumiran diàriament. Els menús estan confeccionats per una dietista per tal de fer una dieta equilibrada.

En el menús mensuals s’entreguen als nens (també s’afegeix un suggeriment diari de sopars per tal d’ajudar als pares a portar la dieta equilibrada dels seus fills/es).

Hi ha un control de qualitat diari de tots els aliments i controls assidus de sanitat. També volem destacar que es confeccionen menús especials pels nens al·lèrgics.

Tot això es fa sota la supervisió d’un equip de professionals de l’empresa : TOTS A TAULA.

Menu setembre.

menu-octubre