Participem a les proves Cangur.

Matemàtiques

El cangur és una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional Le Kangourou sans Frontières per estimular i motivar a l’alumnat i que a Catalunya organitza la Societat Catalana de Matemàtiques.

Va adreçada al cicle superior. Hi ha una prova diferent per a cada curs.

És un concurs individual. L’objectiu del Cangur és que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.

La prova es farà el dia 16 de març. Molts d’ànims als participants!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *